niedziela, 31 stycznia 2016

Podsumowanie stycznia + stosik


Witajcie!
Ostatnio jestem tutaj rzadziej, nie mam też czasu na czytanie Waszych postów i komentowanie ich, ale mam nadzieję, że wkrótce wyjdę na prostą i wrócę na stałe. Dzisiaj mam dla Was podsumowanie czytelnicze stycznia oraz stosik książek, które w tym miesiącu przywędrowały do mnie. Jesteście ciekawi?

Przeczytane książki:
- Tango - Sławomir Mrożek
- Serce nie sługa - Rachael Herron (recenzja)
- Czarne skrzydła - Sue Monk Kidd  (recenzja)
- Wilk - Marek Hłasko

Nie pamiętam, kiedy ostatni raz przeczytałam tak mało. Moim jedynym usprawiedliwieniem jest to, że ponad dwa tygodnie męczyłam się z Lalką, której i tak jeszcze nie skończyłam. Aż wstyd przyznawać, ile stron pochłonęłam w ciągu tych czterech tygodni, więc pozostawię to bez komentarza i przejdę do przyjemniejszej części postu.
Stosik:
Lot nad kukułczym gniazdem Ken Kesey
Jedno małe kłamstwo K.A.Tucker
Cztery sekundy do stracenia K.A.Tucker
Parabellum. Głębia osobliwości Remigiusz Mróz
Norwegian Wood Haruki Murakami
Zniknięcie słonia Haruki Murakami

Czytaliście coś z mojego stosu? Jeżeli coś polecacie/odradzacie, koniecznie dajcie mi o tym znać w komentarzu i nie zapomnijcie napisać, jak Wam minął styczeń (nie tylko pod względem przeczytanych książek).
Zaczytanego lutego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz