piątek, 18 grudnia 2015

Liebster Blog Award #3

Witajcie, kochani!
Dzisiaj przychodzę do Was z Liebster Blog Award, do którego nominowała mnie Marta Tadych z Zaczytanej Doliny, za co serdecznie jej dziękuję. O poprzednich LBA, do których zostałam nominowana możecie przeczytać tutaj. Miałam już nie brać udziału w tego typu zabawach, ale uznałam, że skoro teraz mam luźniejszy okres, kiedy mogę sobie pozwolić na częstsze posty, to czemu by nie wziąć udziału w LBA?

1. Brałeś kiedykolwiek udział w jakichś maratonach czytelniczych lub nocach czytania?
Tak, brałam. Pierwszy raz był to bodajże polski Book-A-Thon rok temu (?), a w wakacje pewna blogerka, chyba z bloga Kocha, nie kocha, organizowała noc czytelniczą i wtedy udało mi się wytrwać tylko do trzeciej nad ranem. Najwyraźniej nie jestem nocnym markiem :)

2. Ile nieprzeczytanych książek czeka na swoją kolej na Twojej półce?
*Liczy, myli się, liczy od początku* Dokładnie 66 książek.

3. Gdybyś mógł jakąś potrawę jeść do końca życia, co by to było?
Jeśli mogę uogólnić, to wszelkiego rodzaju makarony - uwielbiam włoską kuchnię! Konkretna potrawa to chyba makaron z warzywami, kuskusem i kawałkami łososia. Nigdy mi się nie znudzi :)

4. Czy zdarza ci się, że śnią ci się rzeczy z przeczytanych książek?
Nie, nie pamiętam ani jednego snu związanego z książkami.

5. Jaką książkę chciałabyś dostać w prezencie?
Coś Dukaja albo Księgi Jakubowe Tokarczuk.

6. Jakiego koloru są ściany w twoim pokoju?
Aktualnie są fioletowe, ale w przyszłym roku będą jasnobrązowe :)

7. Którą ekranizację uważasz za lepszą od książki?
Hmm, to jedno z najtrudniejszych pytań, jakie widziałam. *Wchodzi na stronę filmweb, przegląda obejrzane filmy...* Jedyne, co przychodzi mi do głowy, to Chłopiec w pasiastej piżamie, ale film podobał mi się bardziej tylko z jednego powodu: wzbudził we mnie więcej emocji.

8. O której z książek przeczytanych w 2015 roku nigdy nie zapomnisz?
Myślę, że o Annie Kareninie i o Dzienniku Bridget Jones - one najbardziej utkwiły mi w pamięci :)

9. Jaka piosenka ostatnio utknęła ci w głowie i nie mogłaś się jej pozbyć?
Pride - American Authors.

10. Jak planujesz spędzić Sylwestra?
Nie jest to jeszcze na 100% pewne, ale prawdopodobnie ze znajomymi :)

11. Leciałaś kiedykolwiek samolotem? Jak czułaś się podczas pierwszego lotu?
Nie, nigdy nie leciałam samolotem i trudno mi powiedzieć, czy wyczekuję tego pierwszego lotu, czy bardziej się go boję...

To już wszystkie odpowiedzi. Swoim zwyczajem nie nominuję nikogo konkretnego, ale jestem ciekawa, jak Wy byście odpowiedzieli na pytania Marty, więc zachęcam do komentowania. Przypominam po raz kolejny o konkursie (KLIK) - zgłoszeń jest przerażająco mało i wygląda na to, że rozdanie, które planuję dla Was w lutym przyszłego roku będę musiała odwołać...

Trzymajcie się ciepło i miłego wieczoru!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz