niedziela, 6 grudnia 2015

Wygraj wymarzoną książkę!



Witajcie, kochani!
Dzisiaj przychodzę do Was z niespodzianką, która od kilku miesięcy chodziła mi po głowie. Dobrze wiecie, że uszczęśliwia mnie każde Wasze pojedyncze wejście, komentarz, opinia i nowy obserwator. Dajecie mi tyle radości, że przyszedł czas, bym i ja podarowała trochę radości Wam. Radziłam się znajomych, przyjaciół i blogerów, ale nie potrafiłam się zdecydować w kwestii nagród, więc uznałam, że najlepszą nagrodą będzie dla Was książka, którą sami sobie wybierzecie.  Zapraszam do zapoznania się z regulaminem.

Regulamin konkursu:
1. Organizatorem oraz fundatorem nagrody (nagród) jestem ja, autorka bloga Natala wśród książek.
2. Konkurs trwa od dzisiaj tj. 6 grudnia 2015 roku do 6 stycznia 2016 roku do godziny 23:59.
3. Wyniki zostaną ogłoszone w przeciągu 4-5 dni od daty zakończenia konkursu.
4. W konkursie mogą brać udział wszystkie osoby, ale bardzo proszę anonimów o podpisanie się.
5. Paczkę z nagrodą wysyłam tylko na terenie Polski.
6. Aby wziąć udział wystarczy być obserwatorem mojego bloga oraz wypełnić poniższe zgłoszenie:
     - e-mail
     - nick/imię i nazwisko
     - odpowiedź na zadanie konkursowe
Możecie również polubić fp bloga na facebooku - KLIK
7. Możecie zmienić wybór książki w trakcie trwania konkursu, ale bardzo proszę mnie o tym poinformować w komentarzu.
8. Wybiorę jedną osobę, której odpowiedź najbardziej mi się spodoba, jednak jeśli zgłoszeń będzie co najmniej 50, ogłoszę, tym razem drogą losowania, drugiego zwycięzcę. Gdyby, jakimś nieznanym mi cudem, uczestników konkursu zgłosiło się więcej niż 100, analogicznie obdarzę radością trzy osoby :) Wyniki pojawią się tutaj albo na fp bloga na facebooku.
9. Zastrzegam sobie prawo do zmiany regulaminu w dowolnym momencie w trakcie trwania konkursu (o czym zostaniecie poinformowani).
10. Biorąc udział w konkursie akceptujesz jego regulamin.

Zadanie konkursowe:
Wybierz jedną książkę, którą chciałbyś podarować sobie lub komuś innemu i krótko uzasadnij, dlaczego akurat tę książkę i dlaczego właśnie tej osobie. Może to być na przykład nagroda za wytrwanie w diecie, ukończenie trudnego wyzwania lub pomoc. Całkowita dowolność.
Bardzo proszę, żebyście nie pisali książki - limit to 10 zdań.

Jeśli nie jest to dla Was problem, możecie również udostępnić link do konkursu lub baner na swoim blogu, instagramie, fp - gdzie chcecie. Będzie mi bardzo miło :)

Życzę Wam wszystkim powodzenia i samych udanych prezentów w Mikołajki!



Znajdziecie mnie:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz