sobota, 2 stycznia 2016

Podsumowanie grudnia + stosik


Nadszedł ten czas! Początek 2016 roku, nowy start, nowe możliwości... ale nie przyszłam Was tutaj zanudzać. Podsumujmy razem grudzień i przywitajmy styczeń. Zapraszam!

Przeczytane książki:
- Lolita - Vladimir Nabokov (recenzja)
- Zorkownia - Agnieszka Kaluga (recenzja)
- Podaruj mi miłość. 12 świątecznych opowiadań - wydanie zbiorowe
- Dopóki śpiewa słowik - Antonia Michaelis
- Kordian - Juliusz Słowacki
- Prochy - Ilsa J. Bick
- Bridget Jones. Szalejąc za facetem - Helen Fielding
- Pamiętniki wampirów. Tom I-III - L. J. Smith
- Pamiętniki wampirów. Tom IV-V - j. w.

Łącznie przeczytałam 3769 stron, co daje ponad 120 stron dziennie. Jestem bardzo dumna z takiego wyniku, szczególnie że koniec grudnia był bardzo leniwy pod względem czytania. Snułam się z kąta w kąt, jadłam, chodziłam na spacer, jadłam, spałam, znowu spacer... Ale absolutnie nie narzekam i nie żałuję - Święta bardzo pozytywnie mnie zaskoczyły, jak i Sylwester oraz pierwszy dzień nowego roku. Powtórkę poproszę!

Stosik:

Księgi Jakubowe - Olga Tokarczuk
Nędznicy. Tom I i II - Victor Hugo 
Zatopione miasta - Paolo Bacigalupi
Gorączka i krew - Sire Cedric
Jeden dzień - David Nicholls
E.E. - Olga Tokarczuk
Zabić drozda - Harper Lee
Wilk - Marek Hłasko
Maggie: a girl of the Streets - Stephen Crane
Tango - Sławomir Mrożek
Rycerz Siedmiu Królestw - G. R. R. Martin
Człowiek nietoperz - Jo Nesbo
Karaluchy - Jo Nesbo

A co do Was przywędrowało w grudniu?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz